Pages

sâmbătă, 4 martie 2017

ReIntroducere

"Mergi departe si uita de mine
Iar daca nu uiti
Sa iti fiu dulce amintire
A zilelor mai bune"


Acesta este motto-ul dupa care ma ghidez acum. Am crezut ca reusesc singur, sa duc atatea trairi si suferinte in spate. Atatea sentimente, inglobate intr-o singura persoana, asteptand sa fie asternute.

Am gresit.

Nu pot singur. Este prea mult, chiar si pentru mine, cel invatat sa isi care poverile in spate, ca un batran coplesit de toate evenimentele ce au trecut peste el.

Asa ca am inceput sa caut. Sa studiez. Sa aflu. 

Iar fara nicio rusine, am cerut ajutor. De la ei. De la cei ca mine. Cei invatati sa-si ascunda trairile, sa le puna lacat si sa le dea drumul doar pe foaie. 

Am dat peste ei patru, momentan. Nu are rost sa ii prezint, sunt atat de unici si de speciali, incat singuri se vor prezenta in fata dumneavoastra, unul dintre ei preferand sa lase prezentarea pe mana mea, prin prisma a ceea ce scrie.

Ne indreptam spre ceva nou! Ne indreptam spre ceva maret!

Vom reusi? Depinde doar de noi, cat si de voi.

Bun venit in "Jurnalul unui Antipatic", unde fiecare dintre voi isi poate gasi locul prin prisma scrisului!

Iar acum, fara sa mai intarziem impulsul creativ, le las mana libera, lor, sa se exprime!

"Este o noua zi
Soarele straluceste
Suntem multi
Nimic nu ne copleseste"

Lectura placuta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu